پر کردن فضا های خالی: معماری در فضاهای باقیمانده شهری

توسط تحریریه گروه معماری هانس
68 بازدید

پر کردن فضا های خالی: معماری در فضاهای باقیمانده شهری

ساخت خانه های بسیار کوچک  ارزان نیست – در واقع ، در ایالات متحده ، خانه های بسیار کوچک اغلب در هر فوت مربع بیشتر از خانه های با اندازه استاندارد قیمت دارند، بخشی عمدتا به این دلیل است که مشاغل بزرگ در ساخت و ساز با بهره وری بیشتری از منابع استفاده میکنند.  طبق گفته هوم ادوایزر، ساخت خانه متوسط ​​۲۰۰۰ فوت مربعی، برای هر فوت مربع فقط ۱۵۰ دلار هزینه دارد، در حالی که خانه های بسیار کوچک ساخته شده توسط یکی از محبوب ترین سازندگان در آمریکا، شرکت تامبلوید تاینی هووس،  معمولاً بیش از دو برابر به ازای هر فوت مربع است.

(با مجوز از CABN)

یکی از موارد بحث برانگیز دیگر درباره خانه های بسیار کوچک، این است که به شما این اجازه را  میدهد تا در هنگام سفر خانه خود را همراهتان ببرید.  اگرچه آوردن تمام وسایل شخصی و استفاده از فضای راحت خانه، ایده آل به نظر میرسد، اما در عمل مسافرت با خانه دشوارتر از آن است. اکثر شهرها اجازه نمی دهند خانه های بسیار کوچک چرخ دار در حیاط های مسکونی پارک شوند و یا به عنوان محل اقامت دائم و بدون مجوزهای تعیین شده استفاده شوند_ که گاها گرفتن این مجوزها خود دشوار و گران است و اغلب مشکلات بیشتری نسبت به قوانین شفافی که در مورد اقامتگاه های معمولی هست،  ایجاد میکنند.

خانه های بسیار کوچک مطمئناً همچنان مورد توجه قرار خواهند گرفت. تصور استراحت و تماشای تلوریون در  این شیوه الهام بخش از زندگی،  بسیار مطلوب است.  اما چه کسی برای این سبک زندگی مناسب است؟ نه کسی که در یک شهر زندگی میکند و نه کسی که فضای نسبتاً راحتی برای زندگی میخواهد. این سبک زندگی ایده ای عالی است و درک اینکه چرا مردم در مورد آن خیال پردازی میکنند آسان است، اما واقعیت نشان میدهد که خانه های بسیار کوچک دارای مشکلات بزرگی هستند.

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید