دکوراسیون داخلی و معرفی سبک های آن

توسط تحریریه گروه معماری هانس
145 بازدید

دکوراسیون داخلی

منظور از دکوراسیون داخلی منزل، نحوه چیدمان فضای داخلی منزل از جمله سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق های خواب و یا حتی سرویس های بهداشتی است اما جالب است بدانید که این مسئله تنها محدود به یک منزل مسکونی نیست بلکه در محیط های اداری و کاری نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

اجرای یک دکوراسیون استاندارد و مطابق با روانشناسی روز دنیا می تواند بهترین فضا و دلنشین ترین محیط را برای افراد رقم بزند اما کار چندان ساده ای هم نخواهد بود.

 سبک های دکوراسیون داخلی

با توجه به محیط طراحی و همچنین سلیقه شخصی، دکوراسیون داخلی منزل در انواع مختلفی قابل اجرا است به طوری که هر سلیقه و نظری را پوشش می دهد.

 مدرن

ژاپنی

چینی

ساحلی

روستیک

جپندی

 مینیمال

 صنعتی

 اسکاندویناوی

 سنتی عربی

 سنتی خاورمیانه

 انتقالی

 فرانسوی

 بوهمیان و …

همگی از انواع سبک های دکوراسیون داخلی است که می توان با انتخاب وسایل مناسب و طراحی چیدمان به آن دست پیدا کرد.

اگر شما هم از تکراری بودن دکوراسیون داخلی منزل خود خسته شده اید و نمی دانید باید چگونه و از کجا شروع کنید، تبریک می گوییم! کاملا درست آمده اید! گروه معماری هانس با بهره گیری از تیمی حرفه ای؛ آمادگی لازم را برای ارائه بهترین و کاربردی ترین طرح های دکوراسیون داخلی منزل شما را دارد.

همچنین اینکه در این مجموعه اجرای دقیق و مهندسی توسط کارشناسان متخصص انجام می گیرد. اگر قصد برآورد هزینه اجرایی را دارید می توانید در ابتدا به صورت آنلاین با مشاورین مرکز ارتباط بگیرید و سپس در صورت توافق، مشاوره و بازدید مستقیم از تیم تخصصی هانس را دریافت کنید.

استعلام هزینه اجرایی

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید