چند ایده ارزان برای تغییر دکوراسیون منزل توسط خودتان

توسط تحریریه گروه معماری هانس
317 بازدید

چند ایده ارزان برای تغییر دکوراسیون منزل توسط خودتان

تغییر کلی دکوراسیون منزل می تواند بسیار پر هزینه باشد. بخصوص زمانی که بخواهیم مبلمان منزل را تغییر دهیم و یا تغییراتی در ساختار منزل بخواهیم ایجاد نماییم که نیاز به تخریب و بازسازی داشته باشد. شاید آسان ترین راه خرید لوازم دکوری جدید و اضافه کردن آن به دکورسیون باشد ولی اگر اندکی مهارت فنی داشته باشید خودتان میتوانید با هزینه ای بسیار پایین تغییراتی چشمگیر، شیک و ارزان در دکورسیون منزل خودتان ایجاد نمایید.

دیوار بتنی مصنوعی

با رنگ کردن یک دیوار کوچک به شکل بتن میتوانید طرح و بافت جدیدی به فضای خود اضافه نمایید. شما تنها به یک قلم و مقداری رنگی خاکستری نیاز دارید. و البته کنی حوصله و سلیقه، لباس کار را فراموش ننمایید.

گلدان های چوبی

با استفاده از چوب یک گلدان چوبی ساده و بلند بسازید و با رنگهای ساده مانند سفید یا سیاه رنگ نمایید. با اضافه کردن یک گیاه آپارتمانی زیبا و یا یک بن سای تقریبا بزرگ و زیبا یک المان چشم نواز به منزل خود اضافه نمایید.

نردبان چوبی و پانچو

با کوچک شدن منازل استفاده از فضاهای بالای دیوار ها و نزدیک به سقف جهت استفاده هرچه بیشتر از فضاهای موجود رونق گرفته است و در اکثر منازل کابینت های تا نزدیکی سقف نصب می شوند. به همین جهت نردبان به عضو ثابتی از منازل ما تبدیل شده است. گاهی فضایی جهت نگهداری خود نردبان نداریم. چاره استفاده از خود نردبان به عنوان بخشی از دکور منزل است.

یک نردبان چوبی تهیه کنید و آن را با یک پانچو و یا یک پتوی سبک و زیبا تزئین نمایید. دکور جدید منزل شما اماده است.

استفاده از آثار هنری خلق شده توسط خودتان

استفاده از آثار هنری بخصوص تابلو های نقاشی از گذشته یکی از پر استفاده ترین المان ها در طراحی داخلی فضاها بوده اند. طبیعتا استفاده از آثار هنری حرفه ای هزینه بسیاری به شما تحمیل می نماید. آیا شما یک گوشی هوشمند مجهز به یک دوربین با کیفیت ندارید؟ اگر جواب شما مثبت است درنگ ننمایید. از منظره مورد علاقه خود عکسی با کیفیت تهیه و در ابعاد یک تابلو چاپ نمایید. عکس چاپ شده را به دیوار نصب نمایید. با اضافه نمودن یک فریم چوبی به بالا و یک فریم چوبی به پایین عکس خود از نتیجه کار لذت ببرید.

نیکمت فوری

یک تخته چوبی  یا ام دی اف با چهار عدد پایه و دوازده عدد پیچ تبدیل به یک نیکمت زیبا میشود. پایه های میز را میتوانید به صورت انلاین تهیه نمایید.

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید