ترند های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۲

توسط تحریریه گروه معماری هانس
1399 بازدید

ترند های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۲

در این مقاله به معرفی ۵ ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ می پردازیم  با ما همراه باشید .

 

۱.ترند جدید : نوستالژی تازه!

نوستالژی تازه در سال ۲۰۲۲ در همه جا ظاهر می‌شود. برای کسانی که نمی‌دانند، این  ترند مبلمان با ظاهر  قدیمی را با روکش‌های لوکس و برتر  ترکیب می‌کند. هیجان ترکیب مدرنتیه با حس نوستالژیک.

فکر کنید: بوفه چوب بلوط مادربزرگتان را با یک میز ناهار خوری معاصر از سنگ مرمر کلکته ، ست کنید. به طور کلی، ما شاهد ترکیبی از فضای داخلی برای سال ۲۰۲۲ هستیم، که بین حال و هوای نوستالژیک افراد و استفاده از سبک‌های مینیمالیستی و سازگار با محیط‌ زیست حرکت می‌کند.

۲. نورپردازی مجسمه ها

جالب ترین ارتقایی که می توانید امسال در خانه خود انجام دهید چیست؟ نورپردازی مجسمه.

از آویزهای عنکبوتی گرفته تا دیوارکوب‌های انتزاعی – که به یک فضا شخصیت ، عجیب و غریب می‌افزاید. و درست مانند نوستالژی جدید، روندهای نورپردازی امسال نشانه هایی از گذشته گرفته است.ما شاهد طرح هایی از جنبش های قرن بیستم مانند هنر دکو، مدرنیست اولیه، باهاوس و عصر اتمی هستیم.

فکر کنید: وسایلی با ریشه هایی از طراحی های فلزی صنعتی، روکش‌های آنتیک و شیشه‌های مات.

۳. احیای هلنیستی..

گونیث پالترو به تازگی یک گشت و گذار کامل در خانه افراد مشهور را در Architectural Digest به اشتراک گذاشت – و اتاق غذاخوری او بهترین‌های احیای هلنیسیتی را به نمایش می‌گذارد.این روند به نقوش یونان باستان ادای احترام می کند.

از مجسمه‌های نیم‌تنه و قرنیزهای کورنتی گرفته تا پالت‌های طلایی، آبی، سیاه و سفید، تصاویر آفرودیت و ظروف دوران باستان. و اگر اتاق غذاخوری اثیری پالترو نشانه‌ای باشد، نقاشی‌های دیواری رویایی و نقوش باستانی امسال بازگشت بزرگی خواهند داشت.

 

۴. سبز بیاندیشید..

احتمالاً تا به حال متوجه شده اید رنگ سبز رنگ سال ۲۰۲۲ است. اما جالب ترین چیز در مورد این روند این است که از زیستگرایی و سلامتی جامع نشات می گیرد.

خانه تمیزتر به معنای محیط‌های به هم ریخته کمتر است و رنگ سبز که توسط پنج شرکت بزرگ رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب شده است ، نشان‌دهنده سلامتی است.

گلدسته‌ها، سرخس‌ها، دیوارهای گیاهان خصوصی، استفاده از گیاهان در سقف ها و داخل باغ‌ها ترند خواهند بود.

به طور کلی، این ظاهر ترکیبی از فضای سبز زنده و رنگ‌های تزئینی برای فضاهای باز و مطبوع است که با حال و هوای آرام دهه ۷۰ همراه شده است.

 

 

۵.مبلمان با طعم جواهر!

مبلمان با رنگ جواهرات.

ما از یاقوت، زمرد، یاقوت کبود، آمیتیست و قطعات مجلل طلایی استفاده می کنیم که می توانند فضایی را با رنگ های دراماتیک و پرخطر جلوه دهند. به طور خلاصه، این ساده ترین راه برای تبدیل یک اتاق به حالت ویا مود است.

 

ادامه دارد …..

در مقاله بعدی به ادامه معرفی ترند های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۲ می پردازیم.

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید