بهترین استایل ها برای سال جدید

توسط تحریریه گروه معماری هانس
884 بازدید

سال ۲۰۲۱ رو به انتهاست و ما قصد داریم ۲۵ ترند جدید برای سال آینده را به حضور شما معرفی نماییم. با ما باشید.

بهترین استایل های دکوراسیون داخلی  برای سال جدید

۱.مینیمالیسم را فراموش نمایید. در دکوراسیون رویکرد ماکسیمالیستی را پی بگیرید.

شجاعانه الگوها و کنتراست ها را در یک طرح ترکیب نمایید. از تابلو ها با ابعاد مختلف استفاده نمایید. و با ایجاد تنوع رنگهای مبلمان خود هارمونی را ایجاد نمایید. با ترکیب المان های دکوری در ابعاد بزرگ روی دیوار با المان های دکوری با ابعاد کوچک روی همان دیوار لایه مختلف و هیجان انگیز ایجاد نمایید.

۲.استفاده از مبلمان با طرح مجسمه

اشکالی که به دقت ایجاد شده اند و فرم های ارگانیکیکه  در فضایی خنثی نمایشی بی نظیر و زیبا ارائه می نمایند. همانطور که مبلمان و نورپردازی چشمگیر در این اتاق نشیمن نشان می دهد ، مجسمه سازی می تواند زیبا و مفید باشد. برای کسانی که عاشق سرامیک هستند ، قطعات را پشت شیشه یا روی قفسه پنجره جمع کنید و فرم های جدید ایجاد نمایید. مبلمان و ظروف منحنی و خوش فرم چشم را به خود جلب می کند و نگاه شما را به رقص در فضا دعوت می کند.

۳.دراستفاده از رنگها شجاع باشید

ما عاشق این ترند مد هستیم که با استفاده از دو رنگ اصلی در برابر یک زمینه خنثی ، جلوه هنری به فضای داخلی می بخشد. در اینجا ، یک چراغ با اندازه کمی بزرگ ، راهی عالی برای آوردن رنگ به یک فضای خنثی موجود است. و چنین رنگ پرنشاطی باعث میشود تا قطعه دکوری ما از سایر دکوری های متمایز گردد.

در فضاهای بزرگتر ، مبلمان چوبی و کفپوش طبیعی جوت با رنگهای پایه به فضای ما جان تازه ای می بخشند.

۴.زرد و خاکستری. آیا هیجان زده شده اید؟

امسال پنتون ( شرکتی است که به صورت غیر رسمی انتخاب رنگ سال را برعهده گرفته است ) در اقدامی غیر معمول رو رنگ را به عنوان رنگ سال معرفی کرد. زرد و خاکستری.

انتخاب دو رنگ مستقل نحوه ترکیب عناصر مختلف را برای بیان پیام قدرت و امیدواری نشان می دهد که هم پایدار و هم روحیه بخش است و این ایده را منتقل می کند که این موضوع مربوط به یک رنگ یا یک فرد نیست ، بلکه بیش از یک نفر است. پس در دکوراسیون به این دو رنگ بیشتر فکر کنید. شاید ایده بدی نباشد که به رنگ دیوار اطاقهای خود مجددا فکر نمایید.

۵.سفری به گذشته با استفاده از المان های قدیمی

قطعات قدیمی و آنتیکی ، تغییر کاربری یافته ، تعمیر شده و قدیمی همه جایگاه مهمی در طراحی با تم قدیمی دارند.

نکته کلیدی در این مدل طراحی برجسته کردن جلوه با استفاده از رنگهای قوی و قطعه های دکوری مورد علاقه شما و نیز رویکرد کم – زیاد است برای ایجاد فضایی زیبا و جلوه ای چشمگیر است.

نکته کلیدی این رویکرد ایحاد تضاد ها و کنتراست زیاد است.

به تدریج یک طرح سبک وینتیج بسازید. این نوع طراحی نیاز به لایه بندی دارد بنابراین قطعات را به مرور زمان انتخاب کنید که برای شما معنی داشته باشد. برای ایجاد یک نت مدرن ، چند عنصر لوکس مانند پارچه های با طراح های زیبا و روشنایی و نور بیافزایید.

ادامه دارد…..

 

 

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید