معرفی چند مورد ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۱

توسط تحریریه گروه معماری هانس
453 بازدید

معرفی چند مورد ترند های طراحی داخلی ۲۰۲۱ :

۱.آشپزخانه هایی با تم خاکستری طرفداران کمتری خواهند داشت

آشپزخانه هایی که از تم رنگی خاکستری استفاده میکنند سرد و بیروح به نظر می آیند . به نظر میرسد رنگهای روشن طرفداران بیشتری رو به خود جذب کرده اند.

۲.طراحی های تماما سفید

طراحی های تماما سفید نیز همانند طراحی های با تم خاکستری قدیمی شده و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. به نظر می رسد دوره مینیمالیستی طراحی های تماما سفید رو به پایان است.

سال آینده احتمالا افراد از رنگهای بیشتری برای طراحی محیط های داخلی خود استفاده خواهند کرد.

۳.درب کمد ها

درهای کشویی جای خود را به انواع طراحی های دیگر داده اند.

درهای کشویی در سالهای اخیر در طراحی های بسیاری مورد استفاده قرار گرفتند ولی به نظر می رسد این درها در طراحی های سال های پیش رو از طرفداران کمتری برخوردار باشند.

احتمالا در سال های پیش رو درهایی که مستقیما وارد دیواره میشوند و  نیز درهایی که به صورت کلاسیک با سمت بیرون باز میشوند بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

۴.مبلمان یکدست و یک شکل ،قدیمی و از رده خارج به نظر می رسند.

بهتر است به جای اینکه همه مبلمان و اثاثیه خود را یک شکل و یکدست خریداری کنید انتخاب  های خود را وسیع تر کرده و مبلمان و اثاثیه هایی که یک شکل و یکدست نیستند را با طراح ها و رنگ های مختلف ولی با هارمونی مناسب با یکدیگر هماهنگ نمایید.

۵.کابینت های سبز رنگ ممکن است غافلگیرکننده ترین ترند امسال باشد.

اگر مایل باشید که مقداری تنوع به آشپزخانه خود اضافه نمایید بهترین راه استفاده از کابینت های سبز رنگ است. رنگ سبز ترکیبی از رنگهای آبی و زرد است به همین علت هم با تم های سرد و هم تم های گرم به خوبی ترکیب می شود.

۶.طراحی های با تم های صنعتی احتمالا طرفداران بسیاری رو به خود جلب  نمایند.

طراحی داخلی با استایل صنعتی معمول مشتمل بر المان هایی همچون استفاده از سنگ ، سقف های بلند، ترکیب چوب و فلز و رنگهای طبیعی هستند.

به نظر میرسد با توجه به این که افراد به علت شیوع کرونا زمان بیشتری را در منزل می گذرانند این مدل از طراحی طرفداران زیادی را به خود جلب نماید.

طراحی با مدل صنعتی ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی است و میتوانند برای فضاهایی که قرار است همزمان به عنوان محلی برای زندگی ، کار و سرگرمی مورد استفاده قرار گیرند بسیار مفید باشد.

۷.مبلمان حصیری

به نظر می رسد مبلمان حصیری و کنفی مجددا راه خود را به طراحی های جدید باز کرده است.

این مواد طبیعی باعث اضافه شدن گرما و روشنایی به دکوراسیون منزل می شوند.

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید