بهترین استایل ها برای سال جدید-قسمت دوم

توسط تحریریه گروه معماری هانس
138 بازدید

بهترین استایل ها برای سال جدید-قسمت دوم

در ادامه مقاله قبل به معرفی۷ مورد دیگر از “بهترین استایل ها برای سال جدید ” می پردازیم..

۶.با رنگها فضایی گرم ایجاد نمایید.

این زمستان بهانه خوبی برای ایجاد یک فضای دنج و آرام است و یک راه عالی برای این کار، ترکیب رنگ های گرم در یک فضا است.

با این حال ، رنگهای گرم در ماههای آفتابی نیز می توانند واقعاً خوشایند باشند ، و ما شاهد رنگهایی مثل پرتقالی سوخته و آبی طاووسی در دکوراسیون مردم خواهیم بود.

اینها رنگهای فوق العاده ای هستند که با رنگهای تیره تر مانند خاکستری و سرمه ای خوب کار می کنند ، و به فضا عمق می بخشند. این رنگ ها برای این زمان از سال نیز عالی هستند و عنصر رنگی شاد را به وجود می آورند که در ماه های سرد زمستان بسیار مورد نیاز است.

۷.با رنگ های اقیانوسی آرامش ایجاد کنید.

حتی فکر کردن به سواحل زیبا ، شنهای داغ ساحل ، صدای برخورد موجها ، آبهای مواج و رنگ آبی به شما آرامش می بخشد.

آبی اقیانوسی یکی از اصلی ترین روندهای رنگی در سال است. متمایز از رنگ های جوهر عمیق تا آبهای ملایم ، آبی مناسب برای ایجاد یک خانه آرام و فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی است.

۸.گرایش سنت گرایی کلاسیک را انتخاب کنید.

ترندی تمام ناشدنی  که از قرن های ۱۸ و ۱۹ الهام گرفته و هنرهای کلاسیک ، عتیقه جات و قطعات را با تاریخ ترکیب می کند. سنت گرایی کلاسیک ، حس هماهنگی و نظم را در هر فضای زندگی به ارمغان می آورد ، با دکوراسیونی که کاملاً با هم کار می کند  و در هارمونی کامل هستند.

این ترند همچنین  طراحی متقارن را ترجیح می دهد ، که می توان آن را در مبلمان های نرم و راحت که با پارچه های زیبا تزئین شده ، نوارهای مجلسی و طرح های راه راه کلاسیک مشاهده کرد. طرح های هندسی جسورانه و گرافیکی ، طرح های سنتی و کلاسیک  از نکات کلیدی این مدل طراحی می باشند.

۹.به محیط زیست خود اهمیت بدهیم.

با انتخاب های سازگار با محیط زیست در حفظ محیط زیست خود کوشا باشیم.

با طراحی معنی دار و پارچه های آرامش بخش ، حواس خود را تقویت کنید. این ترند با تعهد ما به پایداری ، تمایل ما برای ارتباط معنوی و رفاه و ایجاد تعادل با محیط زیست ، مشارکتی فعال در حفظ محیط زیست ایجاد می نماید.

رنگها و بافتها نشانه ای از هنرنمایی هستند ومحبوبیت  تنهای گرم در حال افزایش است. رنگ های جدید شامل بژ طلایی ، سبز خزه ای ، زیتونی ملایم و نارنجی خاکی است.پارچه های نرم و انعطاف پذیر برای استفاده در صندلی های فشرده مناسب هستند.

همچنین شاهد تمرکز مجدد بر صنایع دستی و مبلمان چند منظوره خواهیم بود. همزمان با افزایش آگاهی نسبت مصرف گرایی ، میل به مبلمان که طول عمر ، کیفیت و دوام را ارائه می دهد  افزایش پیدا کرده است.نیاز ما برای احساس آرامش ، ارتباط با طبیعت از طریق مبلمان های قابل تعمیر و بازیافت ، پارچه های نساجی ، مواد پایدار و مینیمالیسم چند منظوره و گرم بیان می شود.

۱۰.ایجاد فضایی برای یک چرت کوتاه

افزودن عناصر نرم و راحت به فضای شما ، با ترکیبی از بافت ها – کتان و پشم روی مبل ها و صندلی ها  مکانی راحت برای استراحت و یک چرت کوتاه و سالم ایجاد می نماید.

این عناصر به فضای ما بافت و گرما می افزاید ، در عین حال باعث می شود در ماه های سرد سال احساس گرما و آرامش نماییم.

۱۱.گریزی به طراحی داخلی لوکس

منطقی است که در سال ۲۰۲۱ ، ما می خواهیم خانه های خود را با جلوه های شگفت انگیز لوکس ارتقا دهیم. بحران کرونا بسیاری از روند های زندگی ما را دچار تغییر کرده است و ما زمان بیشتری را در منزل به سر می بریم.

این ترند  فوق العاده ، زرق و برق و احساس جلال و شکوه به خانه می آورد. در نظر بگیرید که چگونه تجملات و الگوهای شاد روحیه فضای داخلی را افزایش می دهد و چرا این امر برای این دهه جدید بسیار مهم شده است. این یک احساس مجلل است که خانه را با همه راحتی و ظرافت های بهترین هتل ها تصور کنیم.

۱۲.از گیاهان خانگی در طراحی داخلی خانه خود استفاده کنید.

کافی است نگاهی به ایسنتاگرام کنید تا ببینید که گیاهان آپارتمانی هرگز شیک تر از امروز نبوده اند. از خزنده های آویزان به سبک ده ۱۹۷۰ تا شکوفه های زیبا  و گیاهان آپارتمانی زیبا، مطمئناً گیاهی متناسب با سبک و فضای شما وجود دارد.

گیاهان اپارتمانی در دهه ۱۹۹۰ بطور مختصر از مد افتادند ، اما ما خوشحالیم که می گویند آنها دوباره بازگشته اند – نه تنها زیبا هستند و نشاط و رنگ را به خانه های ما می رسانند ، بلکه هوا را تازه می کنند ، آلاینده ها را فیلتر کرده و اکسیژن آزاد می کنند.

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید