کاربرد خلاقانه گیاهان در دکوراسیون داخلی

توسط تحریریه گروه معماری هانس
75 بازدید

کاربرد خلاقانه گیاهان در دکوراسیون داخلی

 

در اینجا به بررسی “کاربرد خلاقانه گیاهان در دکوراسیون داخلی ” می پردازیم.

گیاهان در خانه

استفاده از گیاهان در خانه کار مشکلی نیست ، گیاهان بلند ،پهن ،کوچک ،گل دار ، درخت چه ها ، همگی ابعاد جدیدی به خانه اضافه میکنند.قیمت آنها نیز در مقایسه با لذتی که از سرزندگی آن ها می بریم به نظر ناچیز می رسد .

تقریبا  هیچ فضای خالی در خانه نیست که نتوان با گل و گیاه ، آن را پر و تکمیل کرد ، هیچ مبلمانی نیست که نتواند با گسترش برگ ها هماهنگ شده و زیباتر به نظر نرسد. و هیچ زاویه ای نیست که با شاخ برگ گیاهان ملایم تر به نظر نیاید.

کاربرد خلاقانه گیاهان

گیاهان را در سبد ها ، گلدان های استیل ضد زنگ ، گلدان های سنگی و یا سفالی ، جعبه های ورسای و یا کوزه ای روی یک ستون و یا هر چیزی که با حال و هوای موجود در اتاق متناسب باشد ، قرار دهید. گیاه ها و مجسمه ها را باهم ترکیب کنید.

گیاهان تک را با نمونه هایی از پارچه و بطری های قدیمی کنار هم بگذارید.گیاهان بلند و درخت چه های خانگی به طور نا محسوسی اتاق را به چند بخش تقسیم میکند.

گلدان ها را روی بطری های کوچک یا چرخ قرار دهید تا به راحتی جا به جا شوند.

درختان بوته ای خانگی که در جلوی پنجره های درون پرده یا کرکره قرار گیرند باعث می شوند پنجره کاملا پوشیده جلوه کند. اگر ردیفی از گیاهان بر روی گنجه ها ، ویا جلوی پنجره های بد شکل و یا بدجا قرار بگیرند مشکل سازگاری را ظرف یک دقیقه برطرف میکنند.

 

اگر برای چیدمان و دکوراسیون منزل خود به کمگ نیاز داشتین ، با ما در تماس باشید.

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید