رنگ های پیشنهادی برای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۳

155 بازدید

رنگ های پیشنهادی برای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۳

 

در این مقاله به بررسی “رنگ های پیشنهادی برای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۳” می پردازیم .

سال جدید، رنگ جدید ، ما با ۶ برند در مورد رنگ هایی صحبت می کنیم که در ماه های آینده بزرگ خواهند شد.

مردم اغلب می‌گویند که نقاشی یکی از سریع‌ ترین و آسان‌ ترین راه‌ ها برای تغییر دکوراسیون یک فضا است، اما انتخاب رنگ می تواند واقعاً سخت باشد.

با هزاران رنگ برای انتخاب، پیدا کردن بهترین آن ها برای یک اتاق می‌تواند مانند یک تمرین سخت به نظر برسد – حتی برای افرادی قاطع که وعده‌ های غذایی خود را با اطمینان در رستوران‌ ها انتخاب می‌ کنند، دقیقاً می‌ دانند چه چیزی در یک فروشگاه بزرگ به نظر می‌رسد و هرگز نخورده‌اند. 

طبیعی است که هنگام برداشتن رنگ “درست” از رنگین کمان نمونه ها مشکل داشته باشید، به همین دلیل است که برندها با اعلام رنگ های سال خود به دنبال محدود کردن عرصه هستند.

تیم‌های حرفه‌ای ماه‌ها طول می‌کشد تا این رنگ ها را انتخاب کنند. در ادامه برای انتخاب های برتر آنها برای سال ۲۰۲۳ بخوانید و در آن دگرگونی آسان و دلپذیر اتاق شروع کنید.

رنگ سال ۲۰۲۳ بهر، بوم خالی است، یک رنگ سفید گرم که برای هر اتاقی در خانه به اندازه کافی همه کاره است.

این برند می گوید : پس از سال‌ ها بلاتکلیفی، ما می‌ خواستیم رنگی را ارائه کنیم که حس نو شدن را ارائه دهد. “رنگ سال ۲۰۲۳ بهر، بوم خالی، سفید گرم امیدوار کننده و دلپذیر با امکانات بی حد و حصر است.”

این انتخاب بی‌نظیر تقریباً با هر رنگی عملاً در هر اتاقی کار می‌ کند، بنابراین می‌ توانید با الگوهای بر جسته‌تر و یا مینیمال‌ تر با بافت‌ های متضاد جلوه کنید.

به عنوان یک رنگ سفید، که در عین اینکه فضاها را روشن‌تر می‌کند، همچنان احساس راحتی می‌دهد.

Blank Canvas یا بوم خالی یک انتخاب برتر برای هر پروژه خانه است، از تجدید اتاق خواب گرفته تا بازسازی کامل آشپزخانه.

” وقتی با خاکستری سبز تیره مانند Conifer Green یا با خاکستری آبی آرام مانند Half Sea Fog ترکیب می شود، به خوبی کار می کند. “

Valspar به عنوان بخشی از پالت رنگی ۲۰۲۳ خود، میخک صحرا ،نارنجی را انتخاب کرد.

Valspar برای رنگ‌های سال خود، ده‌ها رنگ موجود در طبیعت را برای تقویت حس هماهنگی در خانه انتخاب کرد.

سو کیم، مدیر بازاریابی رنگ این برند می‌ گوید: «هر رنگ در پالت Valspar حالت احساسی یا کیفیت خاصی را ارائه می‌دهد که ممکن است به دنبال آن باشد. “چه بخواهید احساس شادی، آرامش، الهام یا حتی بازسازی داشته باشید، برای هر خلق و خوی یک رنگ وجود دارد.”

 رنگ‌ها همچنین به خوبی با هم بازی می‌کنند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای پوشاندن کل فضا استفاده کنید – قرنیز، تزئینات و همه چیز.

تمام رنگ‌های سال ۲۰۲۳ لیک از طبیعت الهام گرفته شده‌اند.

 مدیر طراحی داخلی Lick، با مونتاژ پالتی برای هشت رنگ سال شرکت، به فضای باز روی آورد.

او می‌گوید: «همان‌طور که ما بیشتر و بیشتر به نحوه رفتار خود با طبیعت توجه می‌کنیم، پیش‌بینی می‌کنیم که مردم تصمیمات آگاهانه‌تر و پایدارتری در مورد اینکه چگونه خانه‌هایشان را به‌گونه‌ای ماندگار می‌سازند، می‌گیرند. «رنگ‌های آهسته» آگاهانه را وارد کنید. “این پالت به طور همزمان قوی و در عین حال ظریف، ترکیبی از رنگ‌ها است که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند. آنها برای چشم آسان هستند، دعوت‌کننده و همه‌کاره هستند.”

 “این رنگ ها خنثی های زیبا و نرمی هستند که واقعاً فضای باز را احساس می کنند که در حال زنده شدن است.”

مدیر بازاریابی رنگ بنجامین مور، می گوید: «ما آماده ایم تا حواس خود را در رنگ های گویا درگیر کنیم که چندین سال است ندیده ایم. این رنگ در اینجا رژگونه تمشکی است.

تیم بنجامین مور می‌داند که مردم چقدر ثبات می‌خواهند، و با این حال، آنها همچنین می‌دانند که بسیاری از فضاهای خنثی-سنگینی که اخیراً بر طراحی غالب شده‌اند خسته شده‌اند.

 مدیر بازاریابی رنگ این برند، می‌گوید: «علی‌رغم کیفیت نرم و ارگانیک رنگ‌های سال‌های گذشته، ما اشتیاق به رنگ‌های اشباع را حس کردیم. ما فکر می‌کنیم طراحی در جهتی جسورانه پیش می‌رود، و از طریق پالت رنگ‌های ۲۰۲۳، امیدواریم که تمایل به غوطه‌ور شدن را القا کنیم.

 رژ گونه تمشکی را برای فضای ناهار خوری، ورودی یا درب ورودی پیشنهاد می کند. او ادامه می دهد: “این به خوبی با خنثی ها – به ویژه حواصیل سفید، آداب معاشرت، جغد خاکستری و اونیکس” تعادل برقرار می کند.

این همچنین یک رنگ عالی برای ست کردن با رنگ های دریایی کلاسیک مانند Hale Navy یا قهوه ای تیره مانند Wenge AF است. با این حال، در نهایت، تشخیص می دهد که جسورانه بودن با رنگ می تواند دلهره آور باشد. او در این باره می‌گوید: “برگرداندن به رنگ ممکن است نیاز به یک جهش ایمان داشته باشد، اما نتایج تاثیرگذار خواهد بود. رژگونه تمشکی همچنین یک گزینه سرگرم‌کننده برای رنگ‌آمیزی میز کناری یا صندلی است که زندگی جدیدی را به یک قطعه قدیمی‌تر می‌بخشد.”

  • برند Backdrop

رنگ سال پس زمینه از اشیاء روزمره الهام گرفته شده است. ناتالی ایبل بنیانگذار آن می گوید: “رنگ برای هر یک از ما انتخاب شخصی است.”

 یکی از بنیانگذاران Backdrop، جلسات طوفان فکری را که با بنیانگذاران Coming Soon هلنا بارکت و فابیانا فاریا در مورد اعلام رنگ سال صنعت برگزار کرده بود، به یاد می آورد.

آنها می خواستند با این تمرین کمی سرگرم شوند، بنابراین تصمیم گرفتند روی مواردی که دوست داشتند نشخوار کنند تا سایه ای ایجاد کنند که در واقع رنگ سال نامیده می شود.

او می‌گوید: «در نهایت به یک پرتقال رسیدیم که قسمت‌های برابر چکمه‌ های بارانی Bottega Veneta و فروتن‌ ترین شیء روزمره است: یک نوار لاستیکی.

این چیزی است که دیگر زیاد آن را نمی‌بینید، پس چرا به آن احترام نمی‌گذارید؟ ما می‌بینیم که مشتریان ما، به‌ویژه هزاره‌ها، از دکوراسیون خانه به‌عنوان شکلی برای بیان خود استفاده می‌کنند، دقیقاً به همان روشی که در مد انجام می‌دهند. رنگ‌های پرفروش نیز از جسورانه‌ترین رنگ‌های ما هستند و از نظر احساسی با مشتریان ما ارتباط برقرار می‌کنند.” ایبل می‌گوید که رنگ زرد-نارنجی بازیگوش به خوبی با خطوط قهوه‌ای مایل به زرد تیره پس زمینه، پابلو عسل زرد روشن‌تر یا مزرعه گوست تراکوتای گرم هماهنگ می‌شود.

“این یک لحن پاییزی عالی است و تطبیق پذیری زیادی دارد. من احساس می کنم که می تواند حس سرزندگی و گرما را تقریباً به هر فضایی در خانه شما بدهد.”

 معاون مؤسسه رنگ پنتون می‌گوید:

«این رنگی است که نیاز ما به احساس قدرت را برجسته می‌کند و به ما قدرت می‌بخشد تا بتوانیم شجاعانه مسیر جدیدی را با اعتماد به نفس در پیش بگیریم».

Pantone سال‌ هاست که به طرز مشهوری انتخاب خود را اعلام کرده است.

 معاون مؤسسه رنگ پنتون می گوید: « سرخابی سیگنال جدیدی از قدرت را نشان می دهد. “

این یک قرمز متحرک است که آزمایش و بیان خود را بدون محدودیت تشویق می کند؛ رنگی برق آور که بیانیه ای برجسته است.”  این رنگ مانند سایر اعلامیه‌ ها با زمان صحبت می‌کند، اما با “پیام جسورانه” با عدم قطعیت اجتماعی روبرو می‌شود.

او می‌گوید: «این رنگ به ما می‌گوید شادی پیدا کنیم، خودمان را آنقدر جدی نگیریم، به آنچه هستیم صادق باشیم و مهمتر از همه، از زندگی لذت ببریم. می توان از آن به عنوان یک رنگ برجسته روی دیوار استفاده کرد، اما او همچنین پیشنهاد می کند که سایه را در دوزهای کوچکتر مانند ظروف پایه، بالش و پرتاب استفاده کنید. اگر Viva Magenta را روی دیوارهای خود قرار می دهید، مطمئن شوید که رنگ های اطراف می توانند خود را حفظ کنند. اگر می‌خواهید در خانواده رنگ‌ها بمانید، پرسمن توصیه می‌کند که با صورتی مانند First Blush، قهوه‌ای مانند Roasted Russet یا قرمز تیره‌تر مانند New Maroon همراه شوید.

او می‌افزاید: «نمی‌دانم رنگ‌هایی وجود دارد که باید از آن اجتناب کرد، به‌ ویژه در نظر داشته باشید که کل ایده استفاده از رنگ برای بیان خود است.»

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید