ترند های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۲ – قسمت دوم

توسط تحریریه گروه معماری هانس
77 بازدید

ترند های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۲

در این مقاله به معرفی ادامه ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ می پردازیم  با ما همراه باشید .

در ادامه با ۶ ترند دیگر از دکوراسیون داخلی سال ۲۰۲۲ آشنا میشویم…

الگو های شطرنجی

۶.الگوهای شطرنجی

در حالی که الگوهای شطرنجی قرن‌هاست که وجود داشته‌اند، ما شاهد ظهور آن‌ها در همه جا در خانه و مد هستیم – از کفپوش‌های سیاه و سفید گرفته تا ژاکت‌های پشمی راحت.

به سمت مدلهای اینستاگرام بروید، و احتمالاً یک شی شطرنجی را در پس زمینه چند دختر مدل پیدا خواهید کرد – از فرش های محلی گرفته تا گلدان ها و لیوان های سرامیکی.

چاپ [شطرنجی] در لوک بوک ها و نمایش ها از گوچی و استین گویا گرفته تا کریستوفر جان راجرز و دولچه و گابانا ظاهر شده است. اکنون، این روندی است که در همه مغازه‌های دکوری فروشی مورد علاقه ما ظاهر می‌شود.

استفاده ازمواد سنگ و رسی

۷.استفاده ازمواد سنگ و رسی

و حالا برای لوازم جانبی. در سال ۲۰۲۱، دکورهای مدرن ارگانیک بسیار محبوب بوده و اکسسوری‌های امسال تمرکز جدیدی بر رنگ‌های خنثی گرم و خاکی با عناصر سنگی و خاکی ارگانیک دارند.

بافت‌های ارگانیک از مواد طبیعی مانند سنگ، حصیر مدادی، خاک رس پخته شده، شیشه‌های دمیده دستی، ابریشم ، چوب های خام نیز محبوب هستند.

از چرم تا سنگ، بافت های طبیعی به عنوان خنثی عمل می کنند. آن‌ها فضاهایی را تثبیت می‌کنند که سایه‌های غیرمعمول و رنگ‌های اشباع شده بر آن‌ها غالب است.

دیوارهای تزئین شده با بشقاب

۸.دیوارهای تزئین شده با بشقاب

یکی دیگر از گرایش‌هایی که در خانه پالترو به چشم می‌خورد، این دیوار بشقاب های خیره‌کننده هرمس بود.

حتی قبل از شیوع بیماری همه گیر و بسیاری از مردم در خانه گیر کرده بودند تا خود را سرگرم کنند، ظروف ظرفشویی در حال توسعه نوعی ذخیره فرهنگی جدید بود.

اما با این همه بشقاب چه باید کرد، وقتی حداقل در یک سال گذشته،در یک مهمانی دائمی دو یا چهار نفره بودید؟ پاسخ این است: آن ظرف‌ها را از کابینت بیرون بیاورید و روی دیوارها نشانشان دهید. و در حالی که این روند حول محور قرار دادن ظروف به نمایش گذاشته شده است، بسیاری از طراحان ظاهر را با ظروف غذاخوری، سبدها و ظروف شیشه ای تکمیل می کنند تا ابعاد بیشتری به آن ببخشند.

منحنی ها مورد پسند واقع میشوند!

۹.منحنی ها مورد پسند واقع میشوند!

شاید برجسته ترین روند سال ۲۰۲۲ مبلمان و دکوراسیون منحنی و گرد است.

فکر کنید: مبل‌های آزاد، میزهای قهوه‌خوری درام و سازه‌های قوسی شکل. خط منحنی راه خود را به خانه های ما باز می کند.

ما به دنبال خطوط نرم‌تر و طرح‌های راحت‌تر هستیم،و می‌توان انتظار داشت که منحنی‌ها را در درها، پنجره‌ها، طرح‌های کابینت ها، سقف‌های قوسی مشاهده کنید.

مردم عاشق این خطوط نرم هستند که احساس می‌کنند پس از گذراندن دوران سختی که کووید برای شما به ارمغان آورد، شما را در آغوش می‌گیرد.

جشن رنگ ها

۱۰. جشن رنگ ها

با رنگ های خاکستری خسته کننده و رنگ های خنثی خداحافظی کنید، زیرا رنگ بازگشته است و آماده مهمانی است.

همه چیز به نحوه جفت کردن آنها برمی گردد: تن های جواهر تیره و تپه های رنگی رنگی را برای پالتی که خلق و خو و نشاط آور است در  یک کار تنظیم میشود. سایه‌های غنی مانند سنگ آهن و بلک‌بری پس‌زمینه‌هایی با رنگ‌های عمیق ایجاد می‌کنند، در حالی که تم های روشن مانند خاک رس مرجانی و آلوتیایی حال و هوا را روشن می‌کنند.

اطاق هایی برای فرار احساسی

۱۱. اطاق هایی برای فرار احساسی

آخرین اما نه کم‌اهمیت، یک روند برانگیخته از بیماری همه‌گیر کوید است: اتاق‌های فرار احساسی.

این اصطلاح توسط Pinterest ابداع شد و به روشی اشاره دارد که مردم در حال تغییر کاربری اتاق‌های مهمان خود هستند که در حال حاضر چندان مورد استفاده قرار نمیگیرند – که شامل همه چیز از کتابخانه‌های کوچک، اتاق‌های ماساژ یا اطاق های اکوستیک موسیقی گرفته تا غارهای کریستالی است.

در خانه، فضاها در حال مقدس شدن هستند. حمام‌ها، اتاق‌های مراقبه، مناطق درمانی، و برنامه‌ریزی همگی در سال ۲۰۲۲ ترند هستند.

خانه تبدیل به پناهگاه ما شده است و یافتن این فضاها برای شارژ مجدد روح در دیوارهای ما ضروری است.

در این مقاله ، در ادامه مقاله قبلی به بررسی “ترند های دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۲” پرداخت شد.

Rate this post

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید