ترند های طراحی داخلی سال ۲۰۲۱ که اطاق های پذیرایی

توسط تحریریه گروه معماری هانس
3352 بازدید

ترند های طراحی داخلی سال ۲۰۲۱ که اطاق های پذیرایی

 

۱.دنج و آرامش بخش

به نظر می رسد در سال ۲۰۲۱ با توجه به افزایش زمانی که ساکنین در منزل به سر میبرند تغییر مبلمان منزل به مبل ها و صندلی های راحت تر اجتناب نا پذیر است. آیا دلتان برای راکینگ چیر های تنگ نشده است؟

۲.افزایش مکان ها و فضا ها برای نشستن

امروزه افراد اطاق های پذیرایی را می پسندند که چند ویژگی را همزمان داشته باشد. راحت و دلپذیر باشد، قابل استفاده باشد و همچنین کاربردی باشد. با گسترده تر شدن بحران بیماری کرونا افراد زمان بیشتری را در منزل سپری می نمایند  پس شاید اضافه کردن یک میز بازی یا یک میز مطالعه و تعدادی صندلی راحتی برای مطالعه و استراحت کردن ایده خوبی باشد تا بتوان همه افراد خانواده را فارق از فعالیتی که انجام میدهند یکجا جمع نمود.

۳.مینیمالیسم لوکس

یکی از ترندهای اصلی در خرید های سال ۲۰۲۱ مینیمالیسم لوکس خواهد بود . با توجه به اینکه افراد زیادی در حال دورکاری هستند، استفاده از مواد اولیه ای مانند چوب و یا سنگ مرمر و یا سنگ های کوارتز و سنگ های مصنوعی استفاده بیشتری پیدا خواهند کرد تا اتمسفری آرامش بخش به فضاهای شخصی ما اضافه نمایند.

به یک میز با رویه مرمر بلک فارست ( مرمر سیاه ) با پایه های استیل و یا چوبی فکر نمایید که علاوه بر ایجاد جلوه ای شیک و زیبا می تواند به عنوان میز کار مورد استفاده قرار بگیرد.

۴.ترکیب رنگهای قوی و خنثی

رنگ های و تم های خنثی همیشه پرطرفدار بوده اند ولی یک ترند اصلی در سال ۲۰۲۱ ترکیب رنگهای خنثی با رنگهای قوی و شاد و روشن بوده است.

در سال ۲۰۲۱ شما چوب های قهوه ای رنگ بیشتری خواهید دید و بله رنگ سبز به یک ترند اصلی تبدیل شده است.

۵.استفاده از اکسسوری ها

در سال ۲۰۲۱ ما شاهد استفاده از صندلی های راحتی ، رنگ ها و و تم های روشن و نیز طراحی های لایه لایه هستیم.  اکسسوری های در سال ۲۰۲۱ توجهی را که لایق بوده اند جلب کرده اند.

در سال ۲۰۲۱ ما شاهد هستیم که اکسسوری ها به وضوح بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند به خصوص اکسسوری های هنری و نیز دست ساز.

۶.فضاهای سرگرمی

به علت همه گیری بیماری کرونا افراد زمان بسیار بیشتری را در منزل سپری می کنند و تفریحاتی مانند رفتن به سینما و یا کنسرت های موسیقی از لیست بسیاری از خانواده های حذف شده است .

به همین دلیل بسیاری از خانوده ها به خرید تلویزیون های بزرگتر با صفحه های نمایش با کیفیت تر  و نیز پخش کننده های موسیقی با صدای بهتر و قدرتمندتر ترغیب شده اند. ایجاد تی وی وال ها و طراحی فضاهایی برای نصب سیستم های صوتی و تصویری ضمن بهینه کردن فضا به نشیمن های ما جلوه ای مدرن و زیبا میبخشند.

 

Rate this post

مطالب پیشنهادی

۲ دیدگاه

ساحل دی ۹, ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵

بنظرم اصلا حس خوبی نمیده به ادم فقط جیب یه عده با این ترند بازی ها داره پر میشه و یه عده هم در حسرت !!!😢😔

پاسخ دادن
مدیر سایت دی ۱۸, ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

دوست عزیز ، استفاده از این ترندها همیشه هزینه زیادی ندارد ، گاهی حتی بدون هزینه و فقط با کمی ذوق و سلیقه ، میشه ازشون استفاده کرد.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را بنویسید